tirsdag den 22. marts 2011

Mega selvfed!

NÅÅÅÅÅRH så så man eddermame lige mig!!! Og mit Japan-projekt:)

Det er på et par dage lykkedes mig at samle 700 kr ind til Japan. Penge, der allerede er sendt afsted til Røde Kors. Når jeg lige kommer mig over mig selv og min selvfedhed, så er jeg i virkeligheden jo mest benovet over, at folk har sådan en lyst til at hjælpe.

Har du også lyst til at hjælpe? Gør mig den store STORE tjeneste og del mig på Facebook (der burde være nok af mig til alle, hvis I forstår;)) Aj, for real, del min Amio på Facebook, så jeg kan få skrabet de 2000 sammen, jeg har sat mig som mål.

Du kan også hjælpe ved at lave et japansk inspireret produkt, sælge og donere overskudet. Det gør du lige her, på min indsamling ved Røde Kors. (Jeg er altså usikker på, om linket virker, jeg kan i denne sene SENE nattetime ikke finde ud af at logge af - højteknologi - så jeg ved ikke, om I kommer ind på min bruger? Ellers søg på indsamlingen, den hedder Crafting for Japan).

Konceptet for denne indsamling er, at produkter udelukkende sælges via Amio. FORDI... så skal ingen komme i tvivl om, om midlerne ryger i egen lomme. På Amio, det fantastiske sted, kan man nemlig se, hvad den enkelte sælger har solgt. Nu har jeg fx solgt 14 armbånd til 100 kr stykket, jeg donerer 50 kr pr. solgt armbånd, og på indsamlingen kan man se, at jeg har doneret (regne, tælle, regne, tælle) 700 kr. Smart, ikke!

Nu vil jeg gå ind til mine drenge og putte. Og i nat, når Aske vågner, vil jeg igen undre mig over, hvorfor i himlens navn, han kun vågner (sådan vågner rigtigt, og jeg skal op og gå rundt og synge) når Jens er hjemme? Igen, hvis nogen har svaret, så kom med det... så jeg kan få noget søøøøøvn.

Når jeg nu alligevel skal gå rundt og synge natten væk, så tror jeg, at jeg denne nat vil sende venlige tanker til jer, der har støttet mig og Japan. Både ved køb, gode ideer og produkter. LOVE!



4 kommentarer:

  1. hvor er det bare fedt!! Jeg har endnu ikke solgt noget endnu, men hvor er det super godt at det bare køre for dig. Du er da bare for sej!!!

    SvarSlet
  2. Godt gået...... Har sat dig på Facebook!
    Og forresten......Har lige modtaget turkise/grønne øreringe, og jeg er super glad for dem....de er bare så fine....og de klær mig til ug!

    SvarSlet
  3. Hvor er det fedt, at du allerede har samlet så mange penge ind - tillykke med det og jeg håber du når dit mål inden længe :D

    SvarSlet
  4. jeg har delt dig på min blog :D
    Og dit link til indsamlingen virker fint.

    kh Julie

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!