onsdag den 21. marts 2012

Det kan man ikke, så må man lååååååne

 
Nurhj hvor jeg ønsker mig en Iphone. Jeg er 100% blank på, hvad den kan i forhold til den Samsung jeg har, men åh! Hvem der bare var med i klubben! Til gengæld har jeg en Dymo Labelwriter af den helt old school slags, er bevæbnet til tænderne med neon labels og er IKKE bange for at bruge den!

På den måde fik jeg mig også en Ipad og kæresten fik sig den længe ønskede Audi TT. Af en eller anden grund var han bare ikke så glad? Beats me?!

Vasen bagved var min første men absolut ikke sidste udskejelse med den neonpinke spraydåse. Igen må jeg sande, at der er en god grund til, at maleruddannelsen findes, men så er der jo plads til forbedring. Den blev i hvert fald god nok til det, den skulle bruges til, nemlig billeder til den DIY jeg er ved at gøre færdig til Hendes Verden. Bare rolig, jeg skal nok advare, når den er i bladet;)

Nyd dagen, hinanden, livet, verden, kærligheden...

Kat


2 kommentarer:

  1. Men Katrine, er det ikke en Samsung Galaxu S2 der på billedet??? Så skal du jo ikke ønske dig en Iphone, Iphonen er lige blevet slået af Samsung som bedste smartphone ;) Jeg elskede i øvrigt min Iphone i tre år, og elsker nu min Samsung

    SvarSlet
  2. Det er den gamle Samsung, ikke den nye. S mig her og S mig der, jeg kan sgu ikke huske det, men den er mega langsom ( i min ADHD verden) og den crasher konstant. Og så er jeg altså bare en sucker for det der æble, der er taget en bid af;)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!