tirsdag den 20. marts 2012

Afsløring! Nej, det er ikke mig, der er inden i Bitterfissen



Gudskelov! Tænk, hvis man var så fuld af galde, at det absolut skulle spys ud over Gud og hver mand. Den eneste, jeg egentlig har lyst til at spy bare lidt galde ud over, er selveste BitterBethany. Helt ærligt... show some loooove! Og til forskel fra hende, kan man roligt regne med, at når jeg lægger billede på af mig selv, så ER det sgu mig, der er på billedet;) Et ualmindeligt heldigt ét af slagsen, ja, men det ER altså mig!

Nå, men min afsløring går i al sin enkelhed ud på, at jeg har givet bloggen en lille ansigtsløftning. Jeg er født samler, og da jeg den anden dag hørte om en gammel dame, der havde en æske på loftet med Dymolabel på: Snore, der er for korte til rigtig at du til noget, så blev jeg faktisk lidt misundelig. Så meget samler er jeg. Jeg er bare ikke så organiseret som damen, så derfor var min blog også kommet til at se lidt rodet ud. Lige lovlig spraglet, om man vil. Så NU ser den så sådan her ud i stedet.

Og jeg har store planer med den! Ok, jeg har tit store planer med alt muligt, men det er mit oprigtige ønske at blogge lidt igen, for jeg savner det. Der er kommet nye sider på, og om ganske kort tid er det planen (igen, dilemmaet fra før) at der også skal komme indhold på siderne... Wauuuu!

Jeg har linket til min hjemmeside med mine smykker, der er så mange af dem, at bloggen ikke skal overvældes af dem. Nyeste planer er, at jeg vil lave nogle DIY kits, og lægge her på bloggen, så hold øje!

Nå, foråret venter, jeg må videre:) Håber, I hænger på igen!

Nyd dagen!

Kat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!