fredag den 4. november 2011

Gæsteskribent - det er så mig!

Åh, det er svært at skrive med armene oppe over hovedet! Men det er edderbroderemig også svært at få dem ned, når nu man er blevet ringet op af Alt for Damerne og blevet bedt om at skrive en artikel!!!! Panikken, skrivelysten og koldsveden breder sig i det lille hjem, mens tankerne prøver at samle sig om indholdet af sådan en sag. Emnet kender jeg lissom rigtig meget til, for det skal nemlig handle om delebørn, patchworkfamiliemor og den slags af livets spidsfindigheder. Jeg glæder mig som et lille barn:)

7 kommentarer:

  1. Hej Kat

    Jeg glæder mig så meget til at læse dit færdige resultat. Jeg ved det bliver rigtig godt og skrevet som kun du kan.
    Held og lykke og god fornøjelse med skriveriet.

    Knus
    CilleBille

    SvarSlet
  2. Hvor spændende, Kat. Glæder mig til at høre mere.

    kram

    SvarSlet
  3. Jeg hæver sgu også lige armene...for dét er da for sej!!!! SÅÅÅDAAAAN!
    Og jeg glæder - som i GLÆDER mig meget til at læse med.

    Hilsen RikkeRøjkjær (mor i en storfamilie i maxmønstret patchworkstil)

    SvarSlet
  4. Åh ja, sig endelig til, når det udkommer - for så skal jeg da læse det:-)

    KH
    Anna

    SvarSlet
  5. OOOOOOH! Det viser sig, at det faktisk er svært at skrive sådan en sag! Hvem fanden ku nu ha vidst det?!?

    SvarSlet
  6. Super sejt gået :)


    Hilsen

    Henning
    http://iphonereparationer.dk/

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!