torsdag den 20. oktober 2011

Ro på, Kat!



Hmmm.... det ku godt være, man sku til at være lidt mere lydhør overfor det, universet prøver at fortælle?

Jeg var ved at putte Aske, og det foregår i barnevognen udenfor. Det vil sige, jeg triller ham frem og tilbage på terrassen mens jeg tjekker facebook. I aften var der så den mest fantastiske stjernehimmel, så mobilen kom tilbage i lommen, og jeg sang 'Nu er Jord og Himmel stille' for ham. Den har jeg sunget omkring 1 millionmilliardtrilliard gange for både ham og Jens, så intet nyt under DEN himmel. Da jeg når til linjen 'Tak for dage, som skal komme' sender himlen mig og mit barn det smukkeste, store stjerneskud. Helt blåt.

Ja ja... jeg skal ha ro på, slappe af i sindet, være taknemmelig og lykkelig for dét, jeg har. Længere er den ikke, og det var en fin måde, universet valgte som kommunikationsvej denne gang.

3 kommentarer:

  1. Mon det var et stjerneskud??! eller en del af den der rumtingest der skulle igennem atmosfæren...altså en rest af den?! Det er jo kun en god månedstid siden der sidst fjøj en dims ned og landede i stillehavet, og nu skulle der jo være en ny på vej..de har skrevet at det giver nogle lange og smukke stjerneskuds-lignende striber når de drøner igennem..

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!