fredag den 30. september 2011






















Prøv lige at se, hvad jeg faldt over! Den gode Rappedikke og en blogger, jeg ikke lige kendte, men da klart skal til at følge, har tænkt mig at følge, har fået den geniale idé at sætte kreative worshops på programmet i Odense. Planen er at afholde lækre workshops løbende hen over året, en i kvartalet. Uha, det lyder bare godt! De findes naturligvis også på facebook, så der kan du følge med, hvis du, som jeg, er nysgerrig og har hang til lækkerier lavet i hånden. Ellers klik på billedet og kom direkte til deres blog.

Og således opløftet vil jeg sætte mig til symaskinen:) Ka du ha en smuk dag:)

1 kommentar:

  1. Taaaak for dit link! Og jeg kendte heller ikke dig :O) - ai, hvor kan blogverdenen altså være fed.

    Alle disse nye blogs, hvor man finder nogen, der har det som mig, eller nogen, der er lige dér, hvor jeg lige HAR været.... eller måske ovenikøbet nogen, der har været lige dér, hvor jeg er og som HAR overlevet! Tralalala....

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!