onsdag den 6. april 2011

Still alive!

Det har været en super spændende rejse for mig. Der har været bump på vejen, og jeg har overvejet at give op, men jeg holdt ved, og nu ser jeg (og Japan) resultatet. Ved første øjekast er det det helt konkrete udbytte, der fanger opmærksomheden: Jeg har samlet 1100 kr ind til Røde Kors og Japan, det er jeg super super stolt over! Jeg har et mål om at samle 2000 kr ind, og det skal nok komme.

Når man så lige har fået armene ned igen, og den spontane jubel har lagt sig, så er det tid til den lidt mere stille taknemmelighed. Den er ikke mindre, nærmest tvært imod. Taknemmeligheden og glæden over, hvad jeg har sat igang. Se nu bare her.


Eva fra butikken Moster G sælger bl.a. disse fine creoler, og donerer hele overskudet. Hun skriver sådan her på sin butik:

Katrine fra butikken Søster Lystig, har lavet en indsamling hos Røde Kors til fordel for jordskævls -og tsunami ofrene i Japan. Hun laver meget smukke armbånd, køb sådan et ELLER køb et af de produkter der er mærket med at de støtter her hos mig, så donere jeg hele overskuddet til den indsamling.

~~~STØT JAPAN~~~ Sakura creol



Rikke med butikken Snublefod har lavet denne skønne kosmetikpung, og donerer 50 til indsamlingen, når den er solgt. Der er kun den ene, så skynd dig!

Støt japan kosmetikpung


Du kan stadig være med, hvis du har lyst. Enten gør som Eva eller Rikke, eller køb et produkt, der støtter, eller ved bare at reklamere lidt for projektet.

Og igen... det kan ikke siges nok: tak for al den støtte og hjælp, vi allerede har fået. Helt fantastisk:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!