tirsdag den 5. april 2011

Logo konkurrence

Jeg vil ha et nyt logo!

Mit gode, gamle logo var lavet til Søster Lystig, da det kun var slynger og børnetøj, nu er det jo alt muligt godt og blandet.

En konkurrence? Så kan man jo vinde noget! Ja, det kan man i den grad! Man kan vinde bland selv for 500 kr på alle hylder i min shop. Eller hvad vi nu finder på:) Får jeg det rigtige logo, er jeg villig til at betale en rigtig god pris!

Til gengæld er der en hel masse ting, der skal tages hensyn til, en masse krav, om man vil.

* Logo og navn skal være adskilt og ikke som nu, i et.
* Logo skal være tilpas stiliseret til, at det kan fungere selv i en størrelse på omkring 5 mm.
* Skriften på 'Søster Lystig' skal være 'min egen'. Altså, skal det ikke bare være en skrifttype i word, det må MEGET gerne være lavet i hånden.
* Logoet skal være et lille symbol, eller en lille tegning, der fortæller noget om mig som Søster Lystig. Altså, jeg har svært ved at forestille mig en synål som logo fx.
* Det må meget gerne være i farver, men skal også fungere i sort/hvid.

Hvis du har et rigtig godt forslag, så skriv til mig. Du behøver ikke ha arbejdet det helt færdigt inden du skriver, jeg vil gerne selv være med ind over processen, hvis det er sådan, du arbejder. Jeg lukker konkurrencen så snart, jeg har det rigtige forslag, og kommer det rigtige forslag ikke inden for en måneds tid, så lukker jeg konkurrencen og trækker lod blandt de indkomne forslag.

Jeg er virkelig en papnæse til alt hvad der har med billedbehandling, fil-konvertering, størrelsesændring, beskæring og alt den slags at gøre, så jeg skal ha hjælp til det.

Logo og navn skal bruges til postkort, visitkort, prægestempel, klistermærker, brevhoved og alt den slags.

Har du ikke selv evnerne, men kender en, der har? Så skynd dig da at fortælle ham eller hende om min konkurrence:)

HVIS nu, jeg ikke har fået det hele med nu, så forbeholder jeg mig retten til at påberåbe mig ammehjerne-i-gerningstidspunket og hælde flere krav ned over jeres hoveder.

3 kommentarer:

  1. Heysa!
    Det lyder spændende... Tror måske godt jeg vil 'lege med' ;-)
    Kh Stine

    SvarSlet
  2. Nårh,jeg har lige været inde på din blog, og du har en MEGA fed streg! Håber, du gør alvor af dett:):):)

    SvarSlet
  3. Konkurrencen er lukket:) Der var bid i første hug;)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!