mandag den 24. januar 2011

To-i-en-blogindlæg

Idag har jeg KUN haft tid til at tage billeder. Det er mere held end forstand, at 3 af 4 er skarpe, for hold nu kæft, hvor har jeg været hængt op! Aske sku ha nyt medicin, det han har fået, virker ikke. Så er vi jo sådan set lige vidt. Jens kom hjem idag, og jeg har da aldrig oplevet mit kære, søde, smukke barn så vanvittigt! Han har været som en besat! Det ene hysteri anfald har overtaget det næste. NEJ, jeg plejer absolut ikke at omtale børns reaktioner som hysterianfald, men det her gik ovenud af richter-skalaen! Det er åbenbart svært at være storebror til en syg lillebror. Der er ikke noget at sige til det, men damn! Jeg glæder mig til det her er ovestået!

Hvad sku jeg så vise jer idag, nu hvor jeg har taget 4 billeder?

Ugler eller kirigami? Jeg ku ikke finde ud af det, så det bliver begge dele. Mine ugler er færdige, desværre blev der kun 3 ringe ud af 10. Den teknik driller altså mere end godt er, men jeg synes på den anden side, de bliver så fine, så lur mig, om ikke jeg kommer til at lave nogle flere engang.



 

Carsten hader stjernerne, så for at foregå med et godt indretningseksempel (han har nemlig også enkelte... ok.. en del ting, jeg hader) har jeg ladet dem flytte hjemmera. Jens far ku heldigvis godt li dem, så han fik dem med. Han ville også gerne ha noget, jeg har lavet, noget, han kan snakke med Jens om, så det passer fint. De var i øvrigt rigtig hyggelige at lave, men hold nu kæft, det tager lang tid!

Nyd dagen!



Posted by Picasa

6 kommentarer:

  1. Er fuldstændig solgt, må straks tjekke din butik og de stjerner der... hvordan pokker laver man dem, kender du et sted der er en DIY over dem. Min mand vil sikkert også hade dem, men hva :) Har fluks meldt mig som fast læser og glæder mig til og se mere:)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare fine sager!!!!!

    Sikke en dag med børn der enten er syge eller sure. Her har der været en lignende dag, billeder, billeder, billeder... og irriterende katte der blev pylrede og skulle putte. haha.

    SvarSlet
  3. Wow Katrine!
    De er blevet flotte dine stjerner, og du er da godt nok produktiv!

    KH

    SvarSlet
  4. Sanne: velkommen til! Jeg prøvede lige at google 'kirigami star diy' og der kom en masse hits. Jeg forestiller mig, de ku være super fine i regnbue.

    Camille: se, det med katte ville knække mig totalt;)

    Karina: det var lige hvad jeg trængte til, at sidde og nørkle med dem:)

    SvarSlet
  5. hvor er jeg dog vild med dine ugler!!! Kh. Linda

    SvarSlet
  6. Wow hvor er dine ugler bare lækre :D

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!