lørdag den 6. november 2010

Kan I klare flere?

Kan I klare fler ugler? Mere uhæmmet pral?

Denne gang er det ikke mig, der har begået den, men min 8 årige bonussøn! Jeg er simpelthen så stolt, jeg er lige ved at revne. Guderne skal vide, der er mange kameler, der skal sluges, når man sådan bygger en helt ny familie, men der er altså også fede ting. En af de helt fede er, når man spontant bliver rigtig stolt af sit bonus-barn. Det med at blive stolt af sit eget barn, det sker ligeså naturligt, som når man trækker vejret. Men den følelse af stolthed, der hænger på bonus-barnet, den er helt særlig, for den er ikke biologisk betinget.

Er han ikke dygtig?




Nyd dagen!







Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Jov han er !
    Jeg kan nu godt blive stolt af mennesker, som jeg ikke har et nært forhold til.
    F.eks mennesker, der følger deres hjerte og begiver sig bævrende ud i noget nyt. :-)

    SvarSlet
  2. Hold da helt kæft, hvor er han bare dygtig, ham bonus-barnet!! Kan godt forstå at du er lige ved at revne af stolthed! :D

    SvarSlet
  3. simpelthen .... bare dygtig..... også med ugle :) i love it :)
    kh

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!