mandag den 25. oktober 2010

Så skete miraklet!

Vi skal ha børnefødselsdag på torsdag, (Gud være min sjæl nådig) så ... ahem... jeg er blevet opfordret til at rydde lidt op i mit lille elskede sy-rum. Det er vores forgang, og det er hvad? 4 m2 eller sådan noget. Men bedst af alt, så er det MIT! Endelig er alt mit stof sorteret i farver og 'slags', og jeg har bare lyst til at sidde derude og nyde, at jeg ejer alle disse herligheder. Men der er selvfølgelig altid plads til mere. I virkeligheden har jeg jo ikke ret meget:) Øverst på min ønskeliste til på lørdag, når jeg på mærkværdig vis bliver 34 må vist være nogle flere hylder. Herlighederne vælter jo ned i hovedet på mig, så snart jeg går igang med at lave noget. Men nu er det bevist: jeg kan skabe orden!



Posted by Picasa

9 kommentarer:

  1. Sikke nogle fantastisk fede stoffer, du har - er grøn af misundelse! :o)

    SvarSlet
  2. Det er uden sammenligning det bedste jeg ejer:) (Mand og børn tæller ikke med i den slags lister, vel?)

    SvarSlet
  3. LÆKKERT, LÆKKERT, LÆKKERT, siger jeg bare!!!

    SvarSlet
  4. Wauv.....sikke et skattekammer du har....kan godt forstå, du er en lykkelig ejer!

    SvarSlet
  5. Skøn farverig samling, og smukt, den er farveorganiseret :)

    SvarSlet
  6. KAAAT! Du skal da have en fødselsdagsgave af mig!
    En fribillet til Kreative Dage i weekenden!
    Yes? Skriv til mig på cristineblog@gmail.com
    KH C

    SvarSlet
  7. AIII Cristine! Jeg har insisteret på at fejre min fødselsdag ved at tage afsted, det er i Fredericia, ikke? COOOOOOL!

    SvarSlet
  8. wauw for et lækker udvalg du har.... og flot lagt op og kan forstå at du kan få lov til at kigge på dem hver gang du kommmer forbi gangen - fedt ... :)
    go´fø´s dag
    kh

    SvarSlet
  9. MISUNDELIG det er hvad jeg er :)
    Kh Rikke

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!