søndag den 22. august 2010

Næsten klar til børnehavestart

Det går op for mig, at min store dreng skal starte i børnehave om en uge! Overskudsmor har bare STYR på sagerne. Nå, men det er lykkes mig at bestille en madkasse og drikkedunk til sønnike, endda noget han selv har valgt. Behøver jeg sige, der ikke var så mange at vælge mellem, så min dreng med god smag valgte rigtigt;)



Nu mangler han bare en rygsæk, og her får jeg brug for hjælp, for det gode barn har bestilt en med en gul ugle, som jeg naturligvis vil lave til ham. Men jeg mangler nogle mål på sådan en fætter. Jeg så engang en på en blog eller en blog-shop eller noget, der ligner. En rigtig sød en med en applikation foran, men jeg kan ikke finde den igen. Nogen forslag til, hvem det var, der havde lavet den skønne sag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!