søndag den 22. august 2010

Se mig se mig se miiiiig!


Mit allerførste hækleprojekt nogensinde. Altså ud over den næsevarmer, jeg hæklede til min utaknemmelige far da jeg var 10. Jeg har brugt en god del af min graviditet på dette babytæppe, og jeg er så stolt så stolt! Det er det der helt lækre alpaca uld fra Tante Grøn i Odense. Lovely stuff siger JEG bare! Og til alt held er der rester. Se bare her!

Et udvalg af mine garnrester. Fundet frem fordi jeg vil til at hækle et meget farverigt tæppe i ukurante bedstemorfirkanter. Og denne gang har jeg lovet mig selv at hæfte ender under vejs. Klog af skade! Min kæreste spurgte, hvad jeg dog skulle med alt det garn i sofaen. Svaret på SÅ dumt et spørgsmål er naturligvis: bare nyde at jeg ejer det!




Posted by Picasa


7 kommentarer:

  1. Hej Kat,

    Allerførst tak for kikket herinde. Jeg har fluks lagt mig til som følger. Blev allerede hooked af din korte og lækre profiltekst! :)

    Og tak for den fine omtale i indlægget herunder!

    Og hvilket hækleprojekt, du har begået som dit første. Og her har jeg hæklet i et par år og er endnu ikke nået længere end til dukketæpper!

    God søndag
    Hilsen Helle

    SvarSlet
  2. Hej Helle!

    1000 tak for de fine ord, man bliver så uendelig glad og stolt, når folk følger med i det, man går og laver og tænker:)

    SvarSlet
  3. WOW! Det er da bare så fint! Og så siger JEG bare mænd!!!! TSK!!! Farverne kan jeg også bare nyde længe :)
    Hvad er det for en slags hækling på tæppet?

    SvarSlet
  4. Tak, Onkel Anne, jeg er også ualmindeligt godt tilfreds med tæppet. Og mit uld, ja nu ligger det i en krukke til formålet i stuen, så jeg bare lige kan fiske farver op og gå igang. Både det tæppe, jeg nu er gået igang med og det til Aske-babyen er old school oldemorfirkanter. Jeg lærte dem til et hæklekursus, Karen Klarbæk holdt i Odense, og de er bare så gode og nemme!

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare flot og utrolig fint...

    KH

    Cristina

    SvarSlet
  6. Fed stol. Har den også. Syntes dog den var slem at komme op og ned af, med en højgravid mave eller en nyfødt på armen... hihi.
    Skønt tæppe!
    KH C

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!