tirsdag den 21. juni 2011

Min bette fis i narkose

Ham den bette bøvs der, han har været i narkose i dag. Ikke noget revolutionerende, bare dræn i ørerne, men mor - og især far - var så bange. Der er en million forældre, der har prøvet det, og jeg er sikker på, det er lige svært for alle. Måske er det bare lige en tand sværere for folk som min kæreste, der har mistet et barn, at lægge sit barn til at sove på den måde. En af Murphys love må da fortælle om effekten, at når den ene forælder er bange, så bliver den anden stærk. I hvert fald var det først, da vi kom hjem, jeg splattede sammen. Det gjorde jeg så til gengæld også noget så eftertrykkeligt. Man må gerne stene CSI på sådan en dag! Man må til gengæld ikke trøstespise, når alle beviser peger på, at man er en trunte, der skal tabe fucking 15 kg!!! Se bare beviset (pil op). Øv bøv med øv på og ingen flødeskum.

PS det er IKKE fordi jeg ikke vil, men blogger lader mig ikke kommentere???? Andre, der har den irriterende fejl? Evt. nogen, der ved, hvordan jeg retter den?



Posted by Picasa

6 kommentarer:

  1. Kære Kat. Jeg kunne slet ikke genkende dig med det nye hår. Men jeg var også hos zimmermann i dag. Jeg havde en rød/hvis kjole på og sad på gulvet sammen med din mand og din søn. Verden er lille. Jeg håber, at du har det bedre nu og din søn lige så. Nøj hvor de skreg!!!
    Kram fra Viola

    SvarSlet
  2. Nej det er aldrig sjovt at lægge sit barn i narkose. Heller ikke selv om det er 6. Gang om det kun er 20 min eller om det er 5 timer. Så kan sagtens følge jeres frustration når man går så oveni løbet går prøvet at miste du barn. Håber det gik godt.

    SvarSlet
  3. Har du prøvet at fjerne fluebenet i forbliv logget på, når du logger på din blog. Det har fungeret for mig, og et hav af andre bloggere efterhånden:-)

    SvarSlet
  4. Kære Kat.

    Vi ha haft to ørebørn og vi prøvede det flere gange og der var ikke en eneste gang, hvor jeg ikke græd, det er en fuldstændig ukontrollerbar situation at være i.

    Smuk dag Rikke

    SvarSlet
  5. Ohhhhh skal det lykkes mig at kommentere????

    I så fald:
    Viola: hvor var det sjovt, det var jer!!! Jeg forelskede mig straks i din kjole:) Aske skreg en hel time bagefter, indtil han måtte få mad igen. Hvordan med jeres? Gik det fint bagefter?

    Camilla og Rikke:

    1000 tak for tankerne. Jeg tog det rimelig cool mens det stod på, men det bliver man lissom også nødt til, når den anden forælder er så påvirket af det. Til gengæld sov jeg meget meget tungt bagefter:)

    Dorthe:

    Ohhh... håber, det virker!

    SvarSlet
  6. åh det var forfærdeligt. Han skreg og skreg! Jeg håber, at det er første og sidste gang han skal have dræ. I dag går det fint, men han har fået en rolig dag hjemme :-)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!