onsdag den 19. januar 2011

Send mere ORK!

Kender I det? Når man får sovet noget af alt det, man mangler, så brude man være frisk, men så splatter man bare HELT ud. Jeg synes, jeg har så mange hængepartier. Blog-designet skal lige gøres helt færdigt, jeg skal ha taget nogle billeder af de nye smykker, jeg har lavet, så jeg kan få nogle penge i kassen, så jeg kan købe nogle flere materialer. Jeg har omkring 100 mails, jeg skal ha skrevet. En masse blog-kommentarer, jeg egentlig gerne ville ha svaret på. Jeg har omkring 10 søde veninder, der har trukket mig i ærmet i håb om mit festlige selskab. Dem alle har jeg sagt: om lidt! til. Nøjagtig som jeg siger til min søn 100 gange om dagen.

Jeg har slet slet ikke været så kreativ, som jeg plejer. Mit hoved har været fyldt med børn og vasktøj, og min kæreste, der også er træt nu. Jeg trænger bare til en dag for mig selv, tror jeg. Jeg trives slet ikke med så mange dage, der bare går med praktik. Jeg skal skal SKAL ha frirum og plads til mig selv. Ellers kører det sur oppe i mit lille kønne hoved. Jeg trænger til bare at sidde og dimese lidt i fred og ro. Det er det, der giver mig energi, og jeg plejer at være super god til at prioritere det, netop fordi jeg ved, hvor vigtigt det er for mig, og dermed for mine omgivelser. Men der har bare været vasketøj og støvsugning, og numse-panodiler i så store mængder, at jeg slet ikke er hausfrau nok til det. ØV!

Jens har været hjemme og syg mandag og tirsdag og er også hjemme idag, og nu skal jeg ha en lægetid til det lille pus. Han har sgu selv bedt om en numse-panodil, SÅ er han syg!

Ja og så send også lige noget overblik og evne til at strukturere blog-indlæg, for det gik da helt galt denne gang! Nå, men det er da et billede på, hvordan der ser ud inde i mit hoved;)

6 kommentarer:

  1. En masse ork, overskud, og rigtig meget sammenhængende søvn sendes i din retning. Hvis du lige kommer fordi Søborg må du gerne sætte drengene af her, så du kan få lidt Kat-tid!

    Knus CilleBille

    SvarSlet
  2. Om jeg kender det...! Det gør ind i mellem tilstanden værre... hovedpine, tung i kroppen og en følelse af at være rigtig ØV!

    SvarSlet
  3. Tak for jeres tanker! Det viste sig, at begge unger har lungebetændelse! Gamle lort!

    SvarSlet
  4. Sikke noget. Håber pencilin hjælper jer alle. God bedring med dem begge.

    SvarSlet
  5. Jeg synes virkelig, der burde afses noget ferie til dem, der er på barsel. Bare sådan et par dage en gang om måneden, hvor de kan sove og sove og sove og så måske få lidt overskud til krea og sig selv.

    Og prisen går til...dig! Kig ind hos mig :)

    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  6. Hej du!
    Med fare for at lyde som mette b, så kik forbi.... øv mand, at jeg først ser hendes kommentar nu! Nå men kik forbi hvis du får lyst.
    Klem :)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!