søndag den 9. januar 2011

SÅDAN! Så blev man onkel!!! Og en vinder:)

Tak fordi, I har ventet med mig. Jeg fik ryddet op i øjebæ nummero uno, vores reoler. Og lavet en hit 'n' run på IKEA,som man sjældent har set magen til. En time og så var jeg ude ugen, 1400 kr fattigere, med alt på sedlen og Aske på ryggen!

OG SÅ!! Blev jeg sgu ringet op i morges, at den lille store dame har meldt sin ankomst. I en rasende fart endda. En fødsel, der til forveksling ligner Askes:)

Hvem vandt? Ud over mig:) Det gjorde Dorthe med denne kommentar:

 Uha sikke en spændende ventetid! Og stort tillykke med den kommende onkel-status:-)



Jeg er helt vild med orange Yvonne broche!


Tillykke, send mig din adresse, så sender jeg Yvonne:)

Nyd dagen! Den er ualmindeligt smuk idag:)


7 kommentarer:

  1. Jubihhh, hvor er det vildt! Og stort tillykke med den lille ny!
    Jeg sender straks min adresse:-)
    -Dorthe

    SvarSlet
  2. 1 time i IKEA?? Jeg er behørigt imponeret :-) Tillykke med den lille

    SvarSlet
  3. Yes du, en time fra jeg gik fra bilen, til vi sad i den igen, fuldt læsset. Alt sammen takket være min mei tai. Zooooom sagde det, da katten fræsede gennem IKEA med Aske bagpå!

    SvarSlet
  4. Tillykke - hun er SÅ yndig :-)
    Kh. Johanne

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!