lørdag den 4. december 2010

Min pakke i den kreative pakkekalender



Sese, hvad posti kom med idag! Min pakke i Den Kreative Pakkekalender! Jeg beklager de dårlige blitz billeder, adder, hvor de irriterer mig, men det nytter jo bare ikke, når dagen er hvad? En time lang! Sådan føles det i hvert fald. Natten derimod er lang nok her hos mig. Aske har væske på begge ører, og vågner som følge deraf HVER time. HVER blev der sagt! For lige at sætte prikken over i'et, så ørlede Jens i sengen i  nat. Min seng. Efter jeg havde sagt: kom over til mor og put dig, skat! På sådan en dag, er det dejligt at få en pakke, og jeg sender min tak til miss AD:) Det er bare LIGE mine farver! Den er så fiiiiin.



Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Hej Kattekluns
    Selv tak! Passer vist med at du trængte til en gave, der kunne glæde. Lyder som om det holder hårdt med mangel på søvn. Øv-øv. Dejligt du kan lide gaven.
    God aften og evt. nat.
    Miss AD

    SvarSlet
  2. Åhhh nej... jeg har vist lavet ged i det. Du skulle først åbne gaven d. 19. dec, og blot have modtaget den i dag. Min fejl! Sorry, men glad for at du kan lide den.

    SvarSlet
  3. Hej du skal først åbne pakken d. 9. december...

    Så du er lidt for tideligt på den.

    SvarSlet
  4. Øv, jeg er ked af, jeg far fucket up! Men jeg er glad for min pakke:)

    SvarSlet
  5. Kat - det er selvfølgelig det vigstigste at du er glad for din pakke ;o)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!