fredag den 10. december 2010

Årets mor-prisen går til...

... en anden end mig! Aske har jo øreproblemer, og jeg har åbenbart bare bidt mig fast i, at det er det, der er galt om natten. Således også i nat, hvor jeg seriøst ikke har sovet mere end et par timer. Til sammen. Og mig, der er så afhængig af søvn! Jeg har bare gået rundt i stuen med et klynkende barn i armene og tysset og sunget hele natten. For så i morges at finde en helt ildrød rumpe og bæ fra i aftes. Øv øv øv øv! Mors salte tårer i såret hjælper desværre ikke, for der var ellers nok af dem, da jeg opdagede miseren. For pokker da, hvorfor bider man sig sådan fast i løsningen på problemet, at man ikke kan se skoen for bare tæer? Eller numsen for bare bæ'er? Nu ligger min lille putte og sover med en frisk ble og masser af mirakel-salve. Min kæreste ligger i soveværelset med mandeinfluenza (aj, ret skal være ret, jeg var hårdere ramt på selvynk-musklen, end han er) og Tobias-bonusbarn er i skole med et ønske om boller i karry til aften. Jeg sidder her med et ønske om, at bare et eller andet skal lykkes for mig idag. Satser på bollerne i karry...

Nyd dagen!

10 kommentarer:

  1. Åh, hvor har jeg bare været der! Brugt en hel nat på at trøste og undgå at nive drengen aalt for hårdt, i ren panik over den manglende udsigt til søvn.. For derefter at skifte bleen og opdage et styks indtørret bæ...
    Suk, hvor kan man dog bare føle sig som den førnævnte tingest!
    Men jeg hepper på dig, og tror på bollerne i karry!

    SvarSlet
  2. Ja, jeg kan heldigvis huske fra da Jens var spæd, at jeg før har lavet samme trick. Men damn, man føler sig ikke som en succes, når det sker! Boller i karry redder min dag. Tænk sig, at det skulle ske...;)

    SvarSlet
  3. Øv... Stakkels pjevs, og stakkels dig. Men hvor kan jeg huske det. Du er ikke den eneste der har lavet det trick. Bare til info.
    Krydser fingre for dine boller i karry

    SvarSlet
  4. Synes pludselig de der boller i karry bare SKAL blive gode;)

    SvarSlet
  5. Var nødt til, lige at læse dit indlæg op for min datter, som pt er på samme sted....hun ringede nemlig til sin mor i morges, for at fortælle om syg barn, og et sand mareridt til nat.

    Held og lykke med boller i karry....er sikker på det nok skal lykkes!

    SvarSlet
  6. Rigtig mange tanker og kram herfra..

    Jeg er HELT sikker på, at du lykkedes med boller i karry - og ved du hvad...

    Når jeg har fri skynder jeg mig på posthuset med en pakke til dig...

    Kram

    SvarSlet
  7. Nemme boller i karry?
    Medister. Klip hul i tarm. Pres små/mellemstore boller medister ud. Kog små/mellemstore boller.
    Lav en sovs med karry. Kog ris.
    Hælde sammen og spis.

    Eller: køb færdige boller. kog færdige bolle. Kog poseris og køb en sovs.

    Eller: køb en færdigret.
    Det er fredag og vi må alt!
    Kh C

    SvarSlet
  8. Haaaaps! Den opskrift nupper jeg da! Alene procesbeskrivelsen: klip hul i tarm. Det bliver en succes!

    SvarSlet
  9. Og så husk lige kogte klude til den røde numse....det hjælper!!! Og tak for tarm-tippet Cristine ;-)

    SvarSlet
  10. Så er der simpelthen indkøbt medister- efter tarm-tippet! Tænk sig, man nogen sinde skulle modtage et tarmtip.

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!