torsdag den 18. november 2010

Trut truttelut! Der er en vinder!


Vinderen af min fødselsdags-nyt-design-armbånds-giveaway errrrrrrrr.....

Helle! Med kommentaren: Hej Kat og tillykke med det hele, header, fødselsdag og alt det hele.



Har lige opdaget blokken din og vil prøve det der med fast læser. 2 lodder til mig og knæk og bræk. (hvis jeg er heldig, så nogle blå - grønne - turkise farver ; mine absolutte favoritter) knus

Jeg er åndssvagt træt efter at være blevet vækket kl. henholdsvis 23, 24, 02, 03 og sidste gang 05 i nat, så ingen fancy lodtrækning her. Bare den der random-generator, der er så gevaldig smart.

Tillykke til Helle! Kontakter du mig med en adresse, så jeg kan sende dig præmien? Jeg skal nok vælge nogle gode til dig:)

Og nu vil jeg lige lave de sidste visitkort færdige, så jeg kan komme i seng, så jeg er frisk til i morgen! Slesvig?

Nyd dagen!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!