torsdag den 25. november 2010

Kom nu, piger, I kan jo godt;)

Jeg er gået igang med at kategorisere og linke og gøre ved. Til det, der engang skal blive Danmarks fedeste DIY bibliotek. Men jeg skal bruge FLERE links:) Kom med dem! Jeg kan klare det!

Jeg kontakter alle DIY skribenter og får lov, inden jeg lægger det ud, og jeg brygger på en anvisning om, hvordan man sådan helt generelt bruger andres DIY materiale på en ordentlig måde. Sådan noget med lige at huske at tjekke, om man må sælge det færdige produkt, om at man skal huske at linke og den slags. Jeg modtager GERNE forslag til, hvad sådan en anvisning skal indeholde, så vi alle kan hjælpe hinanden med at opføre os ordentligt:)

Her er det, det hele handler om



6 kommentarer:

  1. Det er en skidego' ide det der! Jeg glæder mig til at se resultatet :)

    SvarSlet
  2. http://metski-1.blogspot.com/2010/09/nu-vi-er-ved-legemad-sa-vil-jeg-benytte.html
    Her er en del links

    SvarSlet
  3. Hej Kattekluns
    Fantastisk. Tanken har strejfet mig, men evnerne er slet ikke til det. Jeg bidrager gerne med alle mine DIY. :-)

    SvarSlet
  4. Jeg har en diy / tutorial på en pixibogsholder ting her:
    http://brombleberries.blogspot.com/2010/06/pixibogs-taske-tutorial.html

    HVis det skal være anderledes end den blog i din blogroll, ville det jo være superfint hvis du samlede de danske DIY

    SvarSlet
  5. Så Kat ;0)
    Her er link til nisser http://muselberg.blogspot.com/2010/11/nemme-syede-nisser-diy.html Soldaterne prøver jeg lige senere idag om jeg kan redigere i indlægget.Der skal lige nogen mål på dem.
    Julie

    SvarSlet
  6. Jeg kan ikke hjælpe, men syntes det er verdens fedeste ide!
    KH C

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!