onsdag den 10. november 2010

Glimmer-dimmer d'damer!

 

Så er der dælan dytme dømt glimmer! Jeg havde nogle penge fra min fødseldag, og de var ved at brænde store huller i min lomme. Så babu babu mig ind til Stof og Stil og anskaffe 3 nøgler glimmergarn, som jeg manglede. (Min kæreste undere sig jævnligt over, hvad jeg 'mangler'. Han har vist aldrig manglet glimmergarn. Stakkels uvidende tåbe...) Så nu skal der vold-eksperimenteres. Der skal matches farver på kryds og tværs og jeg glæder mig. Den disciplin står helt i toppen af listen af ting, der gør mig rigtig glad. Tænk, man kan blive så glad for 'for 100 kr blandet'. Men DET kan man!



Nyd dagen!




Posted by Picasa

7 kommentarer:

  1. jeg elsker glimmer ;) og min mand fatter ikke når jeg siger at jeg lige mangler noget ..."du har så meget siger han" flot garn ellers :)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg hører også nogle gange sætningen: 'du har da stof nok nu...' Stof nok? Hvad er stof nok?

    SvarSlet
  3. Det er da fordi han aldrig har ejet en glimmer strik trøje. Så gang i pindene !!:)

    SvarSlet
  4. JEG kan altså SAGTENS forstå både savnet af glimmergarn og begejstringen over 'for 100 kr. blandet' ... der er bare SÅ meget jeg mangler for tiden! FEDT GARN!!
    Ha' en lækker torsdag (onsdag er næsten slut!)
    Kh. Jane

    SvarSlet
  5. Hi hi:-), der er så meget mænd ikke forstår :-)

    SvarSlet
  6. Det er skægt,jeg har manglet det der glimmergarn læææænge, men mest af alt manglede jeg noget at bruge det til. Lige indtil du lavede den fine DIY hæklede lysestager;-) Kan du se dem for dig? Ellers må du komme forbi Byens Julemarked i Århus...

    SvarSlet
  7. Lonelainen41: jeg ser det tydeligt for mig. Det må være det, glimmergarn er skabt til. Men hit lige med billeder, hva? Jeg kommer jo ikke til Århus....:(

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!