fredag den 8. oktober 2010

Breaking news!

ÅH! Jeg skal sådan blogge! Mine fødder kan ikke rigtig nå jorden idag. Min krop føles, som havde den ligget i intravenøst kaffedrop natten over. Idag er sådan en stor dag i mit lille liv.
Og hvad er det så, der skal ske?

Jo, jeg skal såmænd ind på Kunstfabrikken i Odense med en hel kasse fuld af ting, der skal sættes til salg der. Det er ikke bare et hvilket som helst sted, det er det HELT fine selskab, kan jeg godt fortælle. Kig ind på bloggen, så vil I se, hvad jeg mener.


Jeg skal virkelig passe på ikke at undskylde, forklejne og undervurdere af angst for at andre ikke forstår. For dybest set er det jo ligemeget, om andre forstår. For mig er det stort. Kæmpestort. Fordi det er en anerkendelse af, at det, jeg laver, er 'godt nok'. Men også fordi min helt store drøm er at kunne leve af at være kreativ. På den ene eller anden måde. Det er nok ikke sandsynligt, at det bliver som kunsthåndværker, det er timelønnen simpelthen ikke til, og sgu da slet ikke når man har huset fuld af forslugne øgler og en ligeså forslugen stationcar.

Men på en eller anden måde... oh alles verden ville blive bedre at leve i, hvis jeg ku få lov til at gøre det, jeg er bedst til. Nemlig at tænke udenfor rammen, ud over kassens kanter. Lade det boble og syde og komme på de helt skæve ideer; så mange at man roligt kan forkaste halvdelen, for der er nok til alle alligevel.

At blive en del af Kunstfabrikken er måske ikke et reelt skridt på vejen til at 'leve af det', men for mig handler det om at gøre noget konkret ved det. Sætte sine ting til salg. Være en del af et fællesskab. Værdsætte sine ting og sine evner.

Hvis I nogensinde får mulighed for det, så kig forbi, det er en helt fantastisk lille forretning, fuld af unika og søde kunstnere.


Her er lidt af det, jeg sætter til salg idag.







Posted by Picasa

7 kommentarer:

  1. Tillykke! Hvor er det ganske fantastisk fedt for dig! Gid det var mig!

    SvarSlet
  2. For Søren da tillykke med det....altså hvor bliver det spændende...dine ting fortjener det bedste!....En ting mere....Elsker din måde at skrive på, din humor er skøn!

    Held og lykke fra mig!
    Betty

    SvarSlet
  3. Tak skal I ha:) Nu er tingene til salg!

    KOOOOOM OG KØØØØØB!;)

    SvarSlet
  4. Ihhh, hvor et skønt indlæg at læse!! :-) Deler din begejstring, og har cirka rigtig mange gange nu nydt de fine billeder af de ting der skal sælges! Kan godt se at jeg vist snart skal en tur forbi Fyn!

    Tvivl ALDRIG på at det du laver er godt nok - det er superfedt at tænke kreativt med dig - du har evnerne, idéerne og KAN bare noget! Fedt at du nu får den anerkendelse du fortjener!

    Ha' en superfantastisk dag!
    Kram fra Jane

    SvarSlet
  5. Jeg har lige læst indlægget fra Kunstfabrikken om dine ting, og tænkte netop at det må føles skønt!

    Rigtig stort TILLYKKE!

    SvarSlet
  6. Juhuuuuu! Så ses vi jo derinde en dag!
    Jeg kan ikke kreere, men de damer har vist hapset mig til noget med noget PR og sådan:-)
    KH C

    SvarSlet
  7. Tillykke med det, det er da stort! Rigtig fine ting du har lavet.. pøj pøj med et :-)
    Kram fra Barbara - der ville ønske hun boede nærmere Odense nu ;-)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!