tirsdag den 7. september 2010

Så kan den dåb bare komme an

Hvem sagde sidste øjeblik? Det er sgu da først på søndag!

Synes selv, jeg er ret genial, at få brugt noget af alt det vintage sengetøj, jeg har arvet af min oldemor og bedstemor. Det ligger bare i en bunke, og jeg aner ikke, hvad jeg ellers skal stille op med det. Nu fik et af dynebetrækkene da ben at gå på. Og han BURDE kunne være i det, det er en str. 80, bedre kendt som 1 år! Dog uden sømrum, men prøven passede. Og nu vil jeg så gå ind og finde tøj frem i str. 74, for 68 er da ved at være for lille. Kald mig bare Flødeboob!



2 kommentarer:

  1. Dejlig dejlig blog du har... :D Anderledes end hvad vi er vant til her i crea-blog-verden, men bestemt ikke ringere! :D
    Enkel og fin dåbskjole... Håber I får en fantastisk dag! ;) Magnus' kjole blev lavet af slæbet fra mig brudekjole http://omgivelser.blogspot.com/2010/02/magnus-dabskjole.html
    Og så bliver jeg da lige nød til at høre om den der svigermor viser frem af sin kunst her på nettet? :D Det er jo en FANTASKTISK billede! :D

    SvarSlet
  2. Tak tak for de søde ord! Det gør så glad! Jeg kan ikke åbne dit link, men surfer lidt rundt på din skønne blog og kigger efter kjolen. Svigermor hedder Doris Marager, hun har endnu ikke en hjemmeside, men jeg presser på! Men hun sælger af sine billeder, og er imo ganske fair med prisen.

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!