fredag den 10. september 2010

Hvad koster sådan en fætter mon?



Jep, jeg er i tvivl. Hvad skal sådan en fætter koste? Han er lavet i det lækreste, tykke, old-school, bredriflede lilla fløjl og med bløde, bløde nuldre-ører og fødder i musegråt ruskind. Han kan både være en pude og en krammebamse. Han er 30 cm høj og et par og 20 bred. JEG synes, han er lækker, og tænker noget i omegnen af 200 bananer. Hvad tænker I? Jeg vil så gerne med på det julemarked, Lis er ved at arrangere i Odense, og ku tænke mig at ha en flok af disse med. Men de skal ku sælges, altså ikke være for dyre, OG jeg gider ikke være til grin med min tid, så de skal heller ikke være for billige.

Gider I hjælpe med at værdsætte ham?

6 kommentarer:

  1. Det er jo altid pisse svært at prissætte egne kreationer, for vi lægger jo tid i det. Og jeg lægger faktisk også følelser i det, når jeg laver mine ugler :)
    Hvis jeg lige tager udgangspunkt i, hvad jeg betaler for eks. en barselsgave eller fødselsdagsgave til et barn, så er det omkring 200 kr. for den pris ville man jo kunne købe din ugle. Men eftersom de ting jeg plejer at købe er Rice som jo er et navn i sig selv, så ville jeg nok ikke selv prissætte uglen til det samme beløb. Jeg ville tage lidt mindre, måske 180. Og det er IKKE fordi din ikke er mindst lige så fine eller sød eller noget, men jeg tænker faktisk også på, at nogle gange er det vel ok at sætte prisen lidt lavere end de populære mærker og så på den måde få solgt lidt, og så på sigt tage det som man selv synes det er værd?
    Åh jeg håber virkelig du opfatter det i den rigtig mening og at jeg IKKE generer din ugle!

    SvarSlet
  2. Hej Anne!

    Tak for din kommentar, jeg opfatter det slet ikke som at du disser min ugle:) I starten, da jeg lige var begyndt at sælge mine ting, fik jeg sat prisen for lavt, kan jeg se nu. Og når jeg tænker tilbage på det, så ærgrer det mig, for jeg synes, det signalerer, at man ikke sætter pris på sine egne ting. Jeg kan sagtens se, hvad du mener med fx. prisen på Rice ting, og vil helt klart tage det med i mine overvejelser. Den 20'er fra eller til gør jo ikke den store forskel, men hvis det kan gøre, at der bliver solgt nogle, så er det jo dejligt!

    Tak for tankerne:)

    SvarSlet
  3. Jeg er også på omkring en 175,- for uglen. Mest fordi jeg gerne køber gaver et sted imellem 150-200 kr i barselsgave, og jeg ville af besynderlige psykologiske årsager tænke at 175 var lige i vinkel.

    SvarSlet
  4. Katharina: Tak for tankerne, det er superdejligt at høre, hvad I tænker, når I handler.

    KH
    Kat

    SvarSlet
  5. Jeg er med på vognen omkring de 175 - 180 kr.

    Og så Held og Lotto på markedet :-)

    K.H June

    SvarSlet
  6. Tusind tak for jeres tanker! Det bliver 175 med hjælp fra jer. Jeg vil hellere sælge, end brænde inde med dem, så selvom JEG synes, håndlavet, dansk bør være dyrere end kineserier, så skal det jo kunne sælges. Så tak for tankerne, uglerne koster hermed 175 danske bananer:)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!