fredag den 13. august 2010

Bryd brødet og byd det

 



Jeg kan ligeså godt bare indrømme det: jeg er materialist. Jeg føler sådan en helt barnlig boblen i maven over at eje. En af de ting, jeg dagligt glædes over bare at ha, er min Ballerup Mastermixer. Nu Har den lavet langtidshævede flutes til hele min store familie, som jeg skal se lige om lidt. Ok, det ku mange andre maskiner også ha gjort, eller jeg ku ha gjort det i hånden. Men tanken om, at dette apperatus har kostet min bedstefar en månedsløn, og har lavet mad til ham, min bedstemor, min far, mig og nu også mine sønner... den vished gør, at mad, jeg laver i den, er noget helt særligt. Det er mad med kærlighed, og det passer jo fint til et famillietræf.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!