onsdag den 11. april 2012

Mit åndehul


Åh ja! Jeg laver sgudda bare en butik! Har jo fået det fedeste værksted en spytklat fra mit hjem i Ryslinge, og pludselig er der plads! Plads til mine ting, plads til kreativitet, plads til workshops og sørme også plads til en lille shop:) Så jeg indretter og hygger mig, tænder lys, maler, kreerer og nyder mit helt eget space. Mit rum, hvor jeg ikke skal tage stillin til andet end farver, former, mønstre, teksturer og teknikker. Hvor jeg for en stund kan holde pause fra livet som Patchworkmor. Det er tiltrængt med det rum. Jeg elsker min familie og alle vores børn, men uanset hvordan jeg vender og drejer det, så er det bare benhårdt arbejde at navigere i det kaos, det skaber, at man ikke har fået sine børn sammen. Så mit værksted er ikke kun en praktisk foranstaltning, det er i ligeså høj grad min chill-pill,mit åndehul, min forsikring mod sindssyge.

Send mig en mail, hvis du har lyst til at kigge forbi, jeg giver gerne kaffe!


Kat:)

4 kommentarer:

  1. Ej, hvor ser det spændende ud. Lægger du ikke lidt flere billeder ud løbende??

    Kram fra
    Christina (Sb cslyngaa)

    SvarSlet
  2. Årh en drøm! Det gad jeg så godt. Når pigerne flytter hjemmefra... så gør jeg det. vores hus er trods alt gammel butik, så det må kune lade sig gøre.
    Jeg lover at kigge forbi hvis jeg er i nærheden

    SvarSlet
  3. Christina, du kan tro, jeg lægger billeder ud! Lotte, du kommer bare:) Tag endelig en masse venner med:)

    SvarSlet
  4. Fantastisk! Sådan et åndehul, tror jeg, vi er flere, der ville have godt af. Et kreativt sted, hvor tanker er toldfrie. Hvor der skal leges og afprøves. Hvor vi bare kan være os selv. Jeg finder lidt af det, når jeg går i studiet og leger bag kameraet. Det er fantastisk!

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!