onsdag den 28. marts 2012

All I need is love, a dachshund and Bilka

Ohhh! Kan det passe, teknik skal være så besværligt? Eller er jeg mon bare i særklasse en fump? Under alle omstændigheder, har det nu taget mig to aftener at få disse billeder ud af min telefon, over i Google+, redigere, uploade, dele med en fiktiv cirkel, så de kunne komme på bloggen. Det lyder som om, jeg har gjort det en del mere besværligt for mig selv, end strengt nødvendigt, ikke?

Nå, men pointen var, at jeg havde lyst til at dele disse kærlighedserklæringer fra verden. Det er ting, jeg er faldet over på min vej, og af årsager, jeg ikke selv forstår, så finder jeg den slags, når jeg har brug for en kosmisk krammer. Så her får I den, direkte fra Universet:


En tør plet i en våd flise <3


Spild saft, der giver mening!

En gravhund på vejen.


Og sidst, men ikke mindst: En engel i en smadret rude.

I dag var sådan en dag, hvor jeg VIRKELIG godt ku ha brugt at finde noget kærlighed, så Universet sendte min kæreste og søn i Bilka, og da de kom hjem, blev jeg vækket af min lur på sofaen af lyden af min søn, der snusede ind og råbte: DUFTER, DUFTER! om den kæmpe buket roser, de havde købt til mig. 

Tja... nogle gange sender Universet hjerter, gravhunde og engle i billeder, andre gange sender de Carsten i Bilka;)

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!