torsdag den 18. august 2011

Lanceringsfest!

Yes, yes, det skrider fremad med hende Søster Lystig:) Igår var jeg ude hos den sødeste Stine, der tegner mit nye, og sindssygt meget MIG logo, og hun lægger inden længe sidste hånd på værket. Jeg kan næsten ikke vente med at vise jer det, men på den anden side, så give det mig lidt tid til at få stablet den fede lanceringsfest på benene. Virtuelle fest, that is, så alle kan være med. Hvad skal der ske?

Jeg lægger i ovnen til en virkelig fed giveaway naturligvis, men hvad skal man ellers lave til sådan en fest? Har du nogle gode ideer, så sig endelig til:)

Jeg har en idé om at lave et specialtilbud, til dem, der ikke vinder, så alle kan få fingre i den lækre præmie, hvad siger I? Er det noget, der kunne være tilpas festligt?

Hvordan hulan laver man virtuelle cupcakes og Asti? Det er jo det festliste i hele verden:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!