lørdag den 7. maj 2011

Haps haps haps!



Nu skal JEG ha snaps. Jeg har dimse-shoppet til mig selv. Ok, og lidt til ungerne, men for en sjælden gangs skyld var mor her i centrum, da dankortet var på langtur i Pakhuset. Se lige, hvad jeg har fået med hjem: Hvad siger I så! Jeg er så godt tilfreds med mine små nye skatte, jeg går rundt og aer lidt på dem, når jeg kommer forbi. Det er jo ingen hemmelighed, at jeg ELSKER Janes streg, så jeg ku ikke dy mig for både fisk og strygemærker. Askefisen er godt tilfreds med fisken, og det er mor godt tilfreds med. Mette har hæklet den fine, fine nøglering, Julia har lavet lykke-firkløveren, og Maja har lavet badgen med Knit Bitch, som Jens især har kastet sin kærlighed på. My boy! Jeg må med skam melde, at jeg ikke kan huske, hvad pigerne bag den sidste ting hedder, men jeg elsker ikke min spillebrik mindre af den grund!

Idag havde jeg et par timer, hvor jeg ku gå rundt og få hilst på nogle af de andre udstillere. For dulan, hvor gad jeg godt et mega langt kaffeslapperads med de piger der! Novra, der er så mange spændende mennesker. Søde mennesker, som man synes, man kender lidt, fordi man følger med i splinter af deres liv på bloggene. Mennesker, som bare tiltaler mig, og hvor jeg straks tænker: hende kan jeg sgu godt li! Jeg elsker, når jeg får det førstehåndsindtryk af folk, og sådan har jeg bare mødt mange søde mennesker både igår og idag. Samtidig er det virkelig skattet at få lov at møde nogle af jer, der bruger jeres sparsomme fritid på at læse med her hos lille mig. Jeg er dybt dybt taknemmelig for hver og en af jer, og jeg elsker, når I kommer hen og giver jer til kende på et marked som dette.

Mens mor her shoppede, var mine unger i min mors kyndige hænder på Jense(n)s Bøfhus, assisteret af Jenses far. Den vågne læser vil bemærke at vi her har med x-svigermor og x-svigersøn at gøre. De hyggede sig gevaldigt, og ikke mindst Jens havde en dejlig formiddag. Men gladest af alle er nok jeg. Tænk sig, at jeg har så gode mennesker i mit liv, at den slags bare ikke er noget problem. Så er man rig!






Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Ja det må være skønt når man kan få familie kabalen til at gå op.

    SvarSlet
  2. Sikke nogle lækre ting! Jeg var der i går, men jeg må da have overset en masse, for jeg kan se på jeres indlæg, at I er kommet hjem med ting, som jeg ikke så i går. Hmm, men jeg trænger også virkelig til briller :-(
    Apropos det med at hilse på, så er jeg helt flov, for jeg fik ikke præsenteret mig for nogen i går. Jeg tænkte, at ingen vidste hvem JEG var....Og så tænkte jeg, at det ville være mærkeligt at præsentere mig, bare fordi jeg vidste hvem alle I andre var. Men Jane kunne genkende mig, og gav mig et ordentligt kram :-) Hun er sgu en varm og dejlig kvinde :-)
    Men jeg lover at jeg giver mig til kende næste gang...ville da også gerne have hilst på dig...Hvis jeg havde set dig :-)
    Kh. Linda

    SvarSlet
  3. Havde det præsis på samme måde som Retro-Couture og især fordi jeg heller ikke er god til at skrive kommentar til alle de indlæg jeg læser - men jeg har besluttet efter at have været på markedet, at det skal der sørme laves om på nu. Så næste gang at der sker noget ligende, måske er en chance for at nogen også kender mig lidt..

    SvarSlet
  4. Ostetingen, fra det det spil, som jeg pine død ikke kan komme på navnet på nu, er fra Blåmejsen. Hun havde stand sammen med Vintage Hausfrau. Jeg købte nemlig den med ALLE ostene ;-)

    SvarSlet
  5. TRIVIAL PURSUIT hedder det jo :-)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!