søndag den 24. april 2011

svigermors hjem

Hvor meget jeg end ville ønske, at jeg kunne melde mig under indretningsbloggernes pastelfarvede og shabby chicke faner, så ser virkeligheden i imidlertid sådan ud, at mit hjem på ingen måde egner sig til at blive vist frame med pral for øje. Faktisk ligner det, det det er: et lidt for lille parcelhus fra 70'erne. Husene to meget smags-forskellige voksne og deres 3 samnenbragte her- og derboende dele- fælles- og ønskebørn . Det passer mig egentlig fint nok, kun engang imellem ønsker jeg det anderledes. Hjemmet altså. For eksempel når jeg besøger min svigermor. Hun er kunstner og vist en slags boheme. Og så bor hun ganske fantastisk! Med blomster og kunst og kuriositeter og visuel ro. Aaaaah! Dejligt at se på smukke ting... Måske man alligevel skulle stramme lidt op?
Published with Blogger-droid v1.6.8

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!