tirsdag den 19. april 2011

stikker mig selv en flad

Nu har jeg siddet helt helt stille i en uge eller sådan noget i den stil. Hvorfor? Fordi jeg har håbet, at det skulle gøre min turban lettere at ramme for dem, der kaster med appelsiner. Med andre ord er jeg arbejdsløs og har brugt en uges tid på at sluge den kamel. Uanset at det skyldes at min barsel er slut, så har det været svært for mig at æde det forbistrede kræ. Jeg har haft uklædeligt ondt af mig selv, og ja faktisk håbet, nogen ville komme og løse det for mig.
Der kom bare ikke nogen og kastede en appelsin i min turban. Så nu drager jeg ud i verden og gør min hat tilgængelig for appelsinkasterne. Slut prut med at ynkeligt mig selv. Nej jeg havde ikke noget job at vende tilbage til. So fucking what?! Masser af mennesker er arbejdsløse, og hvorfor skulle det være mere synde for mig end for dem? Nej vel! Så nu rejser damen sig op igen (i al sin magt og vælde) og løser problemet. Hvordan ved jeg ikke endnu men jeg skal nok løse det.

Aske og jeg sidder i haven og jeg kan for første gang i år mærke foråret. Se ham lige. Man kan sgudda ikke tillade sig at selvynke, når man er mor til sådan en lækermås
Published with Blogger-droid v1.6.8

5 kommentarer:

  1. Jeg krydser fingre for at der er nogle appelsinkastere, der rammer din turban og at du så bare formår at nyde din dejlige tid med lækkermåsen :)
    KRAM

    SvarSlet
  2. Hep hep ... er sikker på at du nok skal fange en appelsin eller 2, søde Kat! Jeg ansatte dig i hvert fald gerne, hvis jeg var arbejdsgiver! :-)
    Kram i massevis fra Jane + 1 ekstra til lækkermåsen!

    SvarSlet
  3. det er da også pisse surt!! Men når nu det er sådan, så nyd det. Alt den tid du får ekstra, til at være kreativ og nusse om din familie. Jeg ved godt det ikke er helt nemt i vore dage, med alle de åndsvage ansøgninger og ubøjelige regler man skal ind ordne sig under som arbejdssøgende.

    Held og lykke og håber du kan nyde det, på trods af det :D

    SvarSlet
  4. Ja det kan kræve sin kvinde at vente på appelsiner.Men min erfaring siger mig, at når først de begynder at falde, så kan man få så mange, at det kan gi buler.
    God jagt.

    SvarSlet
  5. Tak:) Af hjertet tak! Det er rigtig dejligt at åbne sine kommentarer, og så læse disse:)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!