søndag den 2. januar 2011

Så langt, så godt

Mellem amninger og middagslurspowermorfar lægger jeg billeder ind på Amio. Det er ikke svært, men det tager laaang tid, når man i virkeligheden bare burde holde ferie med sine børn. Det her ER bare mit helle, så det prioriterer jeg. Ellers ville jeg få alt for ondt af mig selv over alt det søvn, jeg ikke får. Vil I se, hvad jeg har lagt ind i dag:)

Fingerringe og halskæder. Jeg er fuldstændig vild med de ringe der! Det var så svært for mig at vælge, hvilken, jeg ville beholde:)






13 kommentarer:

  1. der er en af dine ringe der kun koster 6 kr på amio den er grøn det er nok en fejl ???

    ville bare lige sige det :)

    SvarSlet
  2. Hvornår åbner din butik? Er også helt vild med ringene:)

    SvarSlet
  3. Ok..nu ku jeg finde linket til butikken:)

    SvarSlet
  4. Åh, tak Belladotte, nu er det rettet:) Det har jeg alligevel ikke råd til;)

    SvarSlet
  5. Åhh den rosa-gröna ringen var helt underbar! Skickar du till Sverige?

    SvarSlet
  6. Dejligt, du kan li dem Lotten. Nu skulle det være rettet så jeg sender til Sverige:)

    SvarSlet
  7. Ihhhh, altså, hvor er de bare FEDE!! Tror vist snart det er handle-tid! :-)
    Ha' en læææækker dag!
    Kh. Jane

    SvarSlet
  8. Nårh, hvad, de er fede, Kat...kommer der monstro en ring med gul blomst?

    kram

    SvarSlet
  9. Lige præcist den med gul blomst var den jeg selv beholdt. Men jeg overvejer da at begå nogle flere:)

    SvarSlet
  10. Årh ja, please begå - så er jeg sikker aftager :-)

    SvarSlet
  11. Hej Kat;0)
    Kan godt forstå du har svært ved at vælge,de er super flotte allesammen.
    Jeg har lavet en hæklet diy,hvis det skulle være ;0) du finder den her http://muselberg.blogspot.com/2011/01/diy-hklede-perlehns.html

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!