tirsdag den 21. december 2010

tæller ned eller op

Vi tæller ned til jul, og jeg tæller op. Jeg håber nemlig at nå de 200 faste læsere inden juleaften. Det kræver jo nok, at man skriver noget engang imellem, men det er lidt svært at finde overskudet. Aske har været ved lægen idag (jeg tog med) og har mellemørebetændelse. Jeg tror ikke, det når Reuters, det er jo ikke ligefrem breaking news, at børn får den slags. Men damn, jeg er træt! Vi skiftes til at tage natten, hvor vi sidder med ham. Han sover, vi våger. I nat skiftede vi kl. 4, og jeg er lige nu der, hvor det føles som den vildeste luksus at ha sovet fra kl 4 til 9, kun afbrudt af tre ammepauser. Reality-check please! Det er jo IKKE luksus!

Igår morges vaskede jeg hår i ansigtsvask. Der er en god grund til, de laver forskellige produkter til det hele. Det snask duer ikke til håret!

Nyd dagen!

5 kommentarer:

  1. Ej du mangler kun én eneste lige nu i skrivende stund. Det når du nemt inden juleaften.

    SvarSlet
  2. Og vips! Jeg fikk æren av å være følger nr. 200.

    God jul!

    SvarSlet
  3. Så vil jeg da lige skynde mig at ønske tillykke med de 200 faste læsere! Vildt, men ganske forståeligt!! :-)

    SvarSlet
  4. ÅRRRHHHHH JAERH HVAAAAAAD!!!!!


    Hvor cool er det lige!!!!

    Jeg er vildt beæret, overrasket og glad:) Altså, det var jeg også ved 199;)

    SvarSlet
  5. Cool Kat!
    Jeg tror, jeg vil sætte mig samme mål (næsten):
    Jeg vil nå 200 faste læsere - EFTER jul ;)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!