mandag den 29. november 2010

Pakkekalenderpakker til MIG og DIG?

Prøv lige at se, hvad der kom til mig idag! Pakker fra Jane med bloggen Brilleting:) Jeg har meldt mig til en pakkeleg, og nu kan du også være med. De første 3, der skriver i kommentarerne, at de gerne vil være med... er med! Jeg sender dem en pakke hver, og de viser pakken på deres blog, og skriver noget ligende det, jeg lige har skrevet. Så skynd dig, for der er kun 3 pladser i denne omgang.

Se så fin!
Et stykke stof fra Janes egen kollektion


En uglemagnet


Til og fra kort


Og et gør-det-selv-hjerteophæng.

1000 tak, Jane, det faldt lige i smag:)

Nyd dagen!

Posted by Picasa

7 kommentarer:

  1. Hej Kat!
    Der var jeg vist heldig! Åbnede lige for PC'eren, og så var du der ;)
    Jeg vil rigtig gerne være med i pakkelegen! Sidder her og skriver med et barn der gylper - mums, men jeg vil lige nå at skrive til dig, inden jeg går ud og skifter tøj på hende... og mig...
    Hej fra Line

    SvarSlet
  2. Jeg vil også være med! Er bare ikke helt sikker på jeg forstod det. :-D

    SvarSlet
  3. Jeg vil også gerne være med. Jeg skal også lige have reglerne igen. Man skal skal sende en pakke hver til 3 personer med flere pakker i?
    Kh
    Monika

    SvarSlet
  4. Det er dejligt, I vil være med:) Prøver lige at forklare det lidt bedre, kan godt se, det er lidt uklart;)

    Jeg sender en pakke til hver af jer tre. I viser pakken frem på jeres blog, og inviterer, som jeg har gjort, tre nye til at deltage. De tre sender I så hver en pakke til (jeg var vist bare heldig, der var flere ting i min pakke;)) og de tre inviterer så igen tre. Var det klart? Ellers prøver jeg lige igen;)

    SvarSlet
  5. Ihh hvor jeg glæder mig til at komme hjem og åbne min pakke fra Jane :-) Melder mig til at følge dig - skøn blog. Kig forbi hos mig, hvis du har tid og lyst. Har blandt andet et par lækre høretelefoner på højkant for tiden.

    Mvh. Mette

    SvarSlet
  6. Hej

    Jeg vil blot fortælle dig, at jeg snart sender en lille pakke til dig. Den skal åbnes den. 4. dec. og er en del af den kreative pakkekalender.
    :-)

    SvarSlet
  7. Hvor er du heldig.. det er nogle fine sager hun laver.. de ugler er så flotte.. Heldige du.. Klem fra C

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!