søndag den 17. oktober 2010

Eksotisk ferie

Billedet er lånt fra 24.dk

Jeg har børstet tænder til tonerne af Giro 413. Jeg har stået på det yderste af neglene på et koldt koldt gulv og taget bad. Jeg har konstateret, at der er helt stjerneklart kl 5, når man går ud for at tisse. Jeg kan høre åndedræt af min familie, når de sover. I morgen tror jeg, jeg bager pandekager, for  der kommer Jens, der lige nu er på ferie hos Bedstemor og Bedstefar.


Og meget mere sker der ikke på en ferie som denne. Vi har lånt mine forældres campingvogn, og jeg elsker det! Jeg er totalt en sucker for at gå op på toilettet i mit nattøj og hilse på alle på vejen. Vi er i Århus, for jeg savner den by, selvom jeg ikke nåede at bo her særlig længe. Jeg har brug for at komme tilbage engang imellem, og i år var efterårsferiebudgettet til en tur i campingvogn, og det kunne så passende blive hertil. Det passer mig ualmindeligt godt, det er virkelig en af mine foretrukne ferieformer. I går gik vi en lang tur og var bl.a. i Marselisborg Slotspark, hvor vi havde god tid til at gå rundt med barnevognen og være kærester. Se på skulpturer og spise madpakker. Igår aftes fejrede vi 1½ års dag med bøffer, spaghetti og Jensens champignonsovs. Og så peppede vi da lige festen op ved at dele en flaske coop sodavand. WOOOHOOO! Det var virkelig helt utroligt hyggeligt, men når det så er sagt, så glæder jeg mig sgu til, vi kan dele en flaske grødsvin i stedet!

2 kommentarer:

  1. Øj, hvor kan jeg godt forstå at du elsker det. Det er lige 'my kind of vacation'!! Er selv vokset op med camping landet rundt, og er top-misundelig, særligt fordi jeg ikke tror mine forældre vil låne deres (super-giga-lækre) campingvogn ud.
    Fortsat lækker ferie (gæt hvem der ingen har!!)
    Kh. Jane

    SvarSlet
  2. Prøv lige at høre den her trufm: Mine guld-forældre har købt ny og lækker lækker stor campingvogn, for at vi skulle kunne låne den og være i den alle 5. Det svarer jo til at få x antal års ferie forærende!! Virkelig hardcore forkælelse. Og hvor jeg føler med dig, der ingen ferie har!

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!