tirsdag den 31. august 2010

Kats kluns til barnedåben

Ja mine forberedelser til den forestående barnedåb skrider så småt i den rigtige retning. Nu mangler jeg bare dåbskjolen og tøj til Jens. Men hvis jeg ikke når det sidste, så har han jo nok noget i skabet, der kan bruges. Jeg gider i hvert fald ikke stresse over det, det skulle jo gerne være hyggeligt! Men mit eget outfit er klart. Kæft, det ligner 'Smart tøj til store piger'! Men ok, der mangler også de famøse 10 kg efter fødslen. Men ellers er jeg godt tilfreds:) Især med sommerfuglene, det bliver ikke de sidste af slagsen! Bukserneb er syer efter Elsebeth Gynthers dejlige bog, og blusen er en modifikation af et mønster fra sidste nummer af Ingelise.

 



 



 

 

 
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar, jeg bliver så glad!